Ieder jaar wordt er een marketingplan opgesteld voor de markt. In dit marketingplan beschrijven we de activiteiten die het komende jaar gaan plaatsvinden. Denk aan de winacties die we gaan organiseren, welke technische ontwikkelingen zullen er plaatsvinden? En hoe ziet de social media- en websitestrategie eruit? Aan het begin van het jaar stemmen we dit plan af met de marktmeester of het marktbestuur. Zo kunnen we de plannen die zij al gemaakt hebben, combineren met onze plannen. In het marketingplan zorgen we ervoor dat we offline activiteiten d.m.v. online promotie kunnen versterken.
Er wordt bijvoorbeeld een spaaractie georganiseerd op de markt, die we promoten door gebruik te maken van social media en advertenties. Ook proberen we lokale media hier zoveel mogelijk in te betrekken. Dit zorgt ervoor dat de doelgroep via diverse kanalen bereikt kan worden.
Per campagne wordt er gerapporteerd op door ons opgestelde KPI’s. We kijken waar nog resultaat behaald kan worden en stemmen hier ons activiteiten en content op af. Zo kan er ieder moment bijgesteld worden. Op deze manier kunnen wij effectief werken en zorgen we ervoor dat het optimale resultaat behaald wordt.
Aan het eind van het jaar reflecteren we het afgelopen jaar en wordt er een compleet nieuw marketingplan opgesteld.
Neem gerust contact met ons op!
Copyright © de Markt Online| Privacyverklaring | Algemene voorwaarden